onsdag, november 08, 2006

status quo

jag snörvlar på... ingen bättring än...jag har väl inte tålamod nog.

Sitter väntar på att den lilla fågeln som knackade på fönstret igår ska dyka upp igen. Först undrade jag varför den pickade på träramen runt fönstret men sen kom jag på att det var ju ett tag sedan jag tvättade det fönstret. Och då är det lika länge sedan jag rensade bort spindelnät och döda flugor som brukar fastna runt fönsterkarmen. Så den lilla fågeln satt nog bara och åt lite.

Idag har jag mens och huvudvärk också.

4 Comments:

Blogger Ilva sa...

låter inte bra det här, du behöver nog något immunförsvarsstimulerande... tänker på dig!

08 november, 2006 12:22  
Blogger Lyckliga Grodan sa...

hej
här är du ju..
så bra..
att jag hittade igen dej...

fy för snörvel..
mens..
och annat elände..

:)

08 november, 2006 15:09  
Blogger Bloggblad sa...

Jag liiiiider med dig. Snyter mig fortfarande, men jag är ganska frisk. Sprayar med riktigt starka doningar nu, mina häxkonster höll inte måttet...
Men jag har jobbat i 3 dagar - i morgon är jag ledig. Ganska trist att bara behöva vila all ledig tid.

08 november, 2006 17:02  
Blogger Cornelia sa...

Glada tillrop och varma tankar... det måste väl vara immunförsvarsstärkande. Tack, tack kära ni.

09 november, 2006 09:59  

Skicka en kommentar

<< Home