lördag, september 15, 2007

laddar för shopping...

Jag måste helt enkelt besöka hufvudstaden imorgon och försöka hitta lite höstkläder. Och skor. Och stövlar. Jag har hajat såpass att det är svart och grått som gäller med vissa inslag av färg, var det lila eller grönt... ja det visar sig.

Jag behöver minst två par nya byxor, och det brukar vara det svåraste, storlek 37 finns ju inte. Och det verkar bara finnas byxor där man ska ha större mage än rumpa. Men jag tar nya tag ( finns det liv finns det hopp) och misslyckas jag så köper jag bara ett gäng böcker på pocketshop på t-centralen.

Wish me luck!

3 Comments:

Blogger Morgondimma sa...

Lycka till :)

16 september, 2007 00:34  
Blogger Tankevågor sa...

Lycka till! Behöver också köpa skor men det är helt hopplöst att få till just nu.
Skönt att det ALLTID går att köpa böcker! :-)

16 september, 2007 10:04  
Blogger Cornelia sa...

Morgondimma: Tack! Det gick bra.
Londongirl: Jag avhöll mig från böcker denna gånga tänkte läsa ikapp högen bredvid sängen innan jag köper nytt.

16 september, 2007 20:47  

Skicka en kommentar

<< Home