lördag, november 11, 2006

bättre och bättre dag för dag..

Jo faktiskt, efter ett bakslag igår med huvudvärk hela dagen och lite feber på eftermiddagen så känner jag mig faktiskt bra idag. Inte BRA-bra men helt klart så bra att jag nog kan ut och handla lite idag (fars dag imorgon). Ingen feber och ingen huvudvärk. Känner mej glad också och inspirerad till en massa saker (fixa hemma, fortsätta rensa, skriva upp alla böcker jag vill läsa, musik jag vill höra, filmer jag vill se osv). Så jag måste nog åtminstone köpa en läcker anteckningsbok där jag kan skriva upp alla fantastiska idéer jag får. (Undrar om huvudvärken igår i själva verket berodde på att jag inte drack kaffe, undrar om piggheten idag beror på en stor kopp kaffe?)

3 Comments:

Blogger Bloggblad sa...

Utan kaffe blir jag jättesjuk. Har prövat - det var värre än magsjuka...

Jag har vaknat med huvudvärk flera dagar den här veckan - inte av kaffebrist, mer av nässpraybrist... jobbigt.

11 november, 2006 17:11  
Blogger Klimakteriehäxan sa...

Ja kaffet ska man inte underskatta! Jag är ingen äkta kaffekärring, men jag kan inte vara utan en hel dag, det straffar sig. Och det räcker inte att dricka te i stället. Fortsätt krya på dig!

11 november, 2006 19:21  
Blogger Cornelia sa...

Mycket bättre nu... men det är jobbigt att bli beroende av nässpray. Inte alls bra.

11 november, 2006 22:11  

Skicka en kommentar

<< Home