onsdag, mars 07, 2007

korkad med feber

... jag är väl det som är sjuk idag igen... skulle ju bara testjobba igår för att kolla om jag gick här hemma och simulerade. Det gjorde jag uppenbarligen inte. För idag vaknade jag med feber, nästäppa och seg hosta igen, ännu segare. Så det blir sängen idag igen.

Har fått en utmaning av Gammelmamman som jag ska grunna på under dagen. Jag kan redan nu säga att punkt nr 1 på B*i*g*gi*s lista blir en punkt på min lista också. Jag har en fenomenal förmåga att låta saker få nya "bon". Sambon blir tokig.

2 Comments:

Blogger Tankevågor sa...

Men stackars dig! Det verkar vara rejäla baciller som är på gång och däckar folk. Stanna nu i sängen och vila ordentligt så att du blir frisk innan du gör nästa jobbförsök! Krya på dig!

07 mars, 2007 16:56  
Blogger Cornelia sa...

Jag lovar... men det är så svårt när man inte är jättesjuk... men ändå inte jättefrisk. Det här sega är enerverande.

07 mars, 2007 17:34  

Skicka en kommentar

<< Home