torsdag, augusti 09, 2007

balans...

... känns det som just nu.

Jag har vilat så mycket att det inte känns jobbigt att göra lite måste-saker och detta gjorde jag igår:
* Strök och vek tvätt jag medan jag lyssnade på gamla sommarpratare.
* Rensade garderoben från sånt som jag nu definitivt inser är passé och oåterkallerligen passé.
* ........ sen blev det visst inget mer, för jag hittade en ny bok och fick besök av dottern (prataprataprata)... jag sen var det plötsligt kväll och kära sambon kom hem från jobbet och... så hade den dagen gått.

Idag ska jag nog städa skrivbordet eller sortera böckerna i bokhyllorna eller fortsätta läsa eller gå och klippa mej om det finns nån ledig tid eller gå och köpa lite nya kläder att fylla min nyrensade garderob med eller lite av varje. Dagen rymmer oändliga möjligheter.

1 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Visst är det härligt när alla möjligheter ligger öppna framför en. Man kan göra precis det som man vill, mycket eller lite nyttigt eller ej. Ha en riktigt skön dag. Kersti

09 augusti, 2007 18:02  

Skicka en kommentar

<< Home