torsdag, januari 04, 2007

bad hair days...

... har jag lidit av hela julen, eller ännu längre. Den fuktiga väderleken gör att det krullar sig i nåt pudelliknande rufs. Jag har låtit det växa ett tag för att testa om jag kanske kan trivas i lite halvlångt hår. Tyvärr kommer ju alla gråa hår fram då i stället. Inte kul. I alla fall gick jag till frissan för att åtgärda problemet. Men nu är jag inte riktigt nöjd i alla fall. Lite för mörkt (skulle haft en nyans ljusare) lite för långt, och fortfarande pudelkrus så fort jag går utanför dörren. Suck. Nästa gång klipper jag av skiten.

5 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Köpa plattången?

04 januari, 2007 20:42  
Blogger Morgondimma sa...

Jag har samma problem, enda fördelen med kallt väder är att det oftast är torrt då, så i det fallet kan jag önska några minusgrader. I rent skönhetssyfte alltså ;)

04 januari, 2007 21:04  
Blogger Cornelia sa...

Anne-maj: kanske skulle prova dotterns avlagda.

Dimman: Jodå, inte lika krulligt i kallt väder,men då blir det elektriskt i stället och läppar och händer blir nariga. Gnäll gnäll!

05 januari, 2007 09:05  
Anonymous Anonym sa...

Nytt År - Ny Frisyr?

05 januari, 2007 16:22  
Blogger Cornelia sa...

christina: Hoppas året blir bättre än frisyren.

05 januari, 2007 16:31  

Skicka en kommentar

<< Home