fredag, februari 16, 2007

just nu....

dricker jag ett glas vin... ska snart sno ihop en sallad av quinoa, broccoli, fetaost, tomat, ruccola mm..... lyssnar på Spanarna (repris på webben från kl 14.03) och sitter här och fnissar för mej själv. Under veckan som gick...fick jag höjd lön ( hyfsat nöjd), klarade jag en deadline, fick en låsning i ryggen som gjorde att jag inte kunde andas, skakade jag loss låsningen när jag red.

Denna helg har jag ingen arbete som hänger över mej. Så i morgon ska vi bry oss om svärmor och i övermorgon mina föräldrar och däremellan om varandra. Det bli bra.

8 Comments:

Blogger Humlan sa...

Att bry sig om är inte dumt!
Ha en riktigt skön helg!

16 februari, 2007 19:29  
Blogger Ilva sa...

vilken vecka! Mys på!

16 februari, 2007 20:14  
Blogger Batbut sa...

Lät som om det blev lite lugnt efter stressen, skönt! Hopppas helgen blev bra!

18 februari, 2007 10:42  
Blogger Cornelia sa...

Helgen har hittills varit bra... nu ska vi snart gå på bio.

18 februari, 2007 13:14  
Blogger Bloggblad sa...

Visst är det skönt när man är klar med något!
Jag vill väldigt gärna se bilder från den där eventuella röjningen...

19 februari, 2007 19:31  
Blogger Cornelia sa...

Bloggblad: tack för att du skriver "eventuella" för det lär nog stanna vid det. förresten är röjning på jobbet inte så kul att visa, bra en massa papper och pärmar.

19 februari, 2007 19:58  
Blogger The Female Dinousaur sa...

Hoppas salladen var god. Det lät som om den var det! Höjd lön är ju inte fy skam, men det bästa var låsningen som löste sig... :-)

19 februari, 2007 20:00  
Blogger Cornelia sa...

biggis: eller hur?

19 februari, 2007 20:23  

Skicka en kommentar

<< Home