söndag, februari 04, 2007

veckan som gick...

...hade just skrivit en massa när Blogger la ner och deletade allt som straff för att jag inte bytt till Nya Blogger. Nu går jag och lägger mej.

Och om det är nån som undrar vad jag pysslar med nu för tiden så är det mest detta.

Resumé av veckan (innan blogger deletar igen):

Måndag: såg över mina pensionsförsäkringar.
Tisdag: Fixade svärmors 90-årspartaj för 30 pers. Tips! Servera inte i sex timmar i högklackat om du inte är van.
Onsdag: vanlig arbetsdag fast med träningsvärk i benen.
Torsdag: dito samt ridning på kvällen. Ännu mera träningsvärk.
Fredag: tandläkaren snodde mej på 1000 pix och bokade in ytterligare en tid för tortyr.
Lördag. Vila, kärlek och promenad. Och en bra film med Parisnostalgi. Längtar att vara där igen vid Shakespeare & Co Bookshop och botanisera bland böckerna innan fortsätta mot Notre Dame.
Söndag: Om inte Paris, så Stockholm. Flanerade i Gamla stan och lade idag extra märke till alla vackra fasader. Sedan Hagelbäcks russin och Döden på Stockholms Stadsmuseum.

Så nu... Godnatt!

6 Comments:

Blogger Gagga sa...

Vilken vecka du har haft!
Tänkte nästan lägga av med bloggandet överhuvudtaget när jag blev utslängd i kylan av gamla blogger. MEN nu när jag väl är inne i det nya märker jag fördelarna.Så det fanns tydligen en orsak till bytet. Men ack så frustrerande när man inte ens lyckades logga in ett tag. Lycka till med "överfarten"

05 februari, 2007 07:43  
Anonymous Anonym sa...

Va mycke! Ridningen är lisa för själen, eller hur? Tack för goda råd angående skor.

05 februari, 2007 09:47  
Blogger Cornelia sa...

Ja det blir en del när man summerar

05 februari, 2007 11:24  
Blogger Cornelia sa...

Den sista var till Anne Maj.

Gagga: jag har ju ingen expertkonsult som du.. men jag får försöka ändå.

05 februari, 2007 11:27  
Anonymous Anonym sa...

Du har i alla fall fått omväxling!

Än har jag inte märkt några fördelar med beta - jag får bara logga in i ett kör. Det tar mer tid att logga än att blogga.
Bloggblad

05 februari, 2007 22:05  
Blogger Cornelia sa...

Bloggblad: jag tänker inte byta förrän jag blir tvungen.

06 februari, 2007 21:17  

Skicka en kommentar

<< Home