lördag, maj 12, 2007

sedan sist...

har det snart gått en vecka
har jag varit på konferens två dagar
har jag städat tvättstugan, dammsugit och tvättat
har jag läst
har jag jobbat
har jag bemästrat stresskänslan rätt bra
har jag ridit och det gick sååå bra
har jag inte haft någon feber
har jag känt mej frisk
har jag varit på gott humör
har jag inte orkat lyssna på ESC (varför ylar de när de pratar, de kvinnliga programledarna?), kan de inte skippa mellansnacket, köra låtarna, rösta.

min bofink eller vad det är (utanför fönstret) som sjunger mej vaken varje morgon är bättre än varenda bidrag. Så det så!

4 Comments:

Blogger Bloggblad sa...

Så duktig du har varit! Jag har nog mest stressat inför sånt som inte var så märkvärdigt...

Jag gillade enbart låten med operasångerskan... är jag nog ensam om kanske.

12 maj, 2007 23:21  
Blogger Cornelia sa...

Jag orkade inte ens titta på det hela tiden... tycker det har blivit tråkigt faktiskt. Men duktig har jag varit, kul att du märkte det, även om det inte varit så märkvärdigt här heller.

13 maj, 2007 00:18  
Blogger Ilva sa...

håller med dig, fåglarna som sjunger ute om morgonen tar hem alla pris!

13 maj, 2007 08:25  
Blogger Cornelia sa...

Ilva: Man blir faktiskt glad av deras kvittrande!

13 maj, 2007 10:48  

Skicka en kommentar

<< Home