måndag, april 16, 2007

Om en liten stund....

...ska Bloggblad och jag titta på Kören.

4 Comments:

Blogger Bloggblad sa...

YES!

16 april, 2007 19:33  
Anonymous Anonym sa...

Är den rolig? Jag har missat flera gånger.

17 april, 2007 11:28  
Blogger Tankevågor sa...

Missade den igår igen.:(

Vet du kära bloggvän, att idag (tisdag) fyller min blogg ett år. Jag gick tillbaka och kollade, du var den första som kommenterade hos mig ( om man bortser från min man som satt på kontoret och vätade på att jag skulle lägga in en bild...)
Men du var först.

Visst är det två år för dig nu?

17 april, 2007 17:23  
Blogger Cornelia sa...

Anne-Maj: Ja det är spännande att se hur körledaren kämpar för att motivera och peppa de ovana körsångarna så att de ska kunna ta sig till körolympiaden i Kina. Ett program kvar.

Londongirl: Grattis på ettårsdagen, Var jag först att kommentera? Och du har rätt jag började blogga den 18 april 2005. Men den gamla bloggen har jag tagit bort.

17 april, 2007 17:52  

Skicka en kommentar

<< Home