söndag, november 19, 2006

andfådd... mentalt

..ja min stressperiod på jobbet är just nu. Nu och ca 4 veckor till. Men nu är jag i alla fall frisk, så när som på lite kvardröjande hosta. Helgen piggades upp av två små damer på fyra och åtta som skulle sova över. Och efter lite sagor, fniss och bus somnade de vid halvelva.... och vaknade vid åtta. Helt OK.

Nästa vecka blir det hektiskt igen... därför känner jag mej andfådd redan nu... så det lär inte bli så mycket bloggande.

Jag har lyckats installera en router för trådlöst nätverk och fått H:s nya bärbara dator att funka med nätverket och allt. Lite stolt för det är jag.

Så mycket läsande har det inte blivit i helgen så några nya boktips har jag inte heller just nu.

2 Comments:

Blogger Bloggblad sa...

Du har haft en lång sån jobbig period! För mig går det i vågor. Just nu är det lugnt efter förra omgången - och samtidigt lugnet före luciastormen...

19 november, 2006 18:28  
Blogger Cornelia sa...

Jo jag vet... men jag tar nog ändå lite lättare på det än förut... jag tänker att de får väl ge mej sparken då...om jag inte fixar det.

19 november, 2006 20:09  

Skicka en kommentar

<< Home