onsdag, november 29, 2006

nu går jag till doktorn...

för jag sitter fortfarande här men en småfjantig feber (37,9), seg hosta och täppt näsa och tankar i stil med "kanske är det fel på tempen, kanske har jag blivit hypokondriker, jag kanske bara är arbetsskygg, tänk om ALLA tror att jag fuskar". Så om en stund ska jag gå till "Husdoktorn" och få facit. Antingen är jag sjuk på riktigt eller också är jag bara en fjantig typ med fel på termometern.

H är också hemma och är riktigt rejält förkyld. Ingen hypokondri där inte...men inte heller någon feber.

Pust och pust..... så enkelspåriga tankar man får... vilket navelskåderi... så trist så trist...

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Det är skönt att du går dit, för då vet man ju vad det är för fel. Än att inte veta något alls! Krya på dig

29 november, 2006 13:38  
Blogger Cornelia sa...

Tack jag ska gå nu.

29 november, 2006 13:41  

Skicka en kommentar

<< Home