onsdag, november 29, 2006

...bara virus..

... inga bakterier. Bra då. Jag var alltså inte så allvarligt sjuk och det var ju bra (känner mej lite pjoskig nu), men jag har ju faktiskt känt mej sjuk.

Doktorn varnade mej för att fatta viktiga beslut (på jobbet antog jag), för man tänker långsammare när man har feber (även om den inte är hög), och man blir inte lika skärpt.

Nej så är det nog...jag har känt mej rätt korkad de senaste dagarna trots att jag övat upp min förmåga att lösa sudokus avsevärt.

6 Comments:

Blogger Humlan sa...

Nu är det bara att hoppas att kroppen lyckas ta död på viruseländet!
Krya på Dig!

29 november, 2006 17:15  
Blogger Cornelia sa...

Tack, jag ska bomba kroppen med C-vitamin och honung

29 november, 2006 17:55  
Anonymous Anonym sa...

Skrattar, för jag känner mig igen det. Doktorn sa samma sak till mig för ett par veckor!!! Jag som var döende när jag kom hem från Nepal.. Bomba gör du helt rätt.

29 november, 2006 20:58  
Blogger Batbut sa...

Tror defintivt att Du behöver vara hemma, softa och vila upp Dig ett låååååångt tag.Defintivt ingen nackdel att Du blivit sudoku proffs samtidigt *S*

29 november, 2006 21:15  
Blogger Klimakteriehäxan sa...

Om du orkar med sudokus i rad tror jag inte febern gjort dig speciellt korkad! - fast gudarna ska veta att det finns olika svårighetsgrader! Har du testat nätvarianten på miniclip.com?

29 november, 2006 22:03  
Blogger Cornelia sa...

Anne-Maj: Jag ska bara fatta enkla beslut, som t ex vilken bok jag ska läsa sen.

Battis: Jag är definitivt inte proffs, bara lite bättre. Lååååång vila...dream on!

Häxan: jag brukar köra SVDs, men jag ska kolla ditt tips.

29 november, 2006 22:15  

Skicka en kommentar

<< Home