söndag, februari 01, 2009

84 dgr

Nyss hemkommen från Dalarna, där jag och dottern bott på ett mysigt hotell, fått massage, badat utomhusjacuzzi, gått långa promenader i snörikt och vackert landskap och ätit god mat.

Det kändes så bra. Men man blir trött av så mycket frisk luft. Så det blir en tidig kväll.

Jag är glad att jag ändå kan känna livslust, att jag kan njuta av utflykter och upplevelser, även om jag inte kan dela dem med dig. Jag kan känna glädje, även om den numera alltid innehåller ett stråk av sorg. Jag vet att du skulle vilja att jag tog vara på mitt liv. Jag gör så gott jag kan.

2 Comments:

Blogger Bloggblad sa...

Det låter så skönt... och härligt att du kan njuta - samtidigt som du sörjer.

Jag tycker att du låter så förnuftig mitt i allt det jobbiga. Bra att du sköter om dig.

01 februari, 2009 20:32  
Blogger Tankevågor sa...

Låter som du haft en skön helg. Fint att få tid tillsammans med dottern och komma iväg så där.

02 februari, 2009 17:20  

Skicka en kommentar

<< Home